luni, 24 ianuarie 2011

Endless Love.Te-ai apucat tu sa gandesti pentru amandoi...



Nici nu stiu cum sa incep.A trecut mult timp de cand nu am mai scris.Poate prea mult timp...Da,am fost ocupata cu EL.Un EL care m-a iubit din suflet,stiu asta,dar care in ultima vreme a fost ocupat cu orice altceva in afara de mine.




Ne stim de 4 ani.Stim,adica stiam tot unul despre celalalt.Inainte eram foarte buni prieteni.Amandoi vroiam.Eu eram fixata pe ideea ca stricam prietenia.Am inceput o relatie.29 iulie 2010 ora 22.Acum regret enorm ca l-am sarutat in seara aia.In primele luni totul era minunat,niciodata nu mai fusesem asa fericita.Dar ce e prea mult strica.L-am iubit enorm.Si inca il mai iubesc.Dar o sa treaca...stiu sigur.Nu mai poate fi nimic intre noi.Niciodata.Am gresit.Stiu ca am gresit.Si eu si el.Numai ca el e prea orgolios sa recunoasca asta.Vroia sa ma schimb.I-am zis ca atata timp cat iubesti o persoana,o iubesti pentru ceea ce este,cu tot cu defecte si calitati.I-am spus ca el s-a indragostit de mine asa cum eram.De ce ar vrea sa ma schimbe?De ce nu ma mai vrea asa cum sunt?De ce tot ce e frumos dureaza prea putin?Minciuni.O pauza de o saptamana schimba multe.Daca as putea sa dau timpul inapoi...Era complet schimbat.Nu mai era EL pe care il stiam de 4 ani,era un oarecare el...Totul s-a rupt atunci.Peste cateva zile faceam 6 luni,nu pot sa cred ca a trecut asa mult timp.Mereu va fi langa mine...Stiu asta.

Dar trebuie sa merg inainte cu capul sus.Toate au un sfarsit.Cand se termina ceva,incepe altceva mai bun.Prin asta imi iau ramas bun.Sa fi fericit:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu